Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği

Kız Kardeşim Projesi

 

 

Proje Ortakları; Habitat Derneği, Coca-cola Türkiye

Kadınların ekonomik hayata katılımı konusunda gerekli bilgi ve becerilerle donanarak toplumsal ve ekonomik konumlarının güçlenmesi ve ekonomik kalkınmada aktif rol almaları için desteklenmesi amacıyla Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği, Habitat Derneği ve Coca-Cola Türkiye iş birliği ile yürütülen Kız Kardeşim Projesi, bu eşitsizliği ortadan kaldırmakta önemli rol oynamış olup 2015-2021 yılları içerisinde 81 ilde gerçekleştirilmiş finans, bilişim, iletişim ve girişimcilik eğitimleriyle yüz yüze, online ve gezici eğitim tırı ile 100.000’den fazla kadına ulaşmıştır.


Kız Kardeşim Projesi kapsamında 4 ana eğitim müfredatı ve 7 eğitim içeriği bulunmaktadır:


1. Finansal Bilinç Müfredatı
· Bireyler için Finansal Bilinç Eğitimi: Kadınların kişisel mali kaynaklarını doğru yönetebilmelerini ve temel finansal hizmetleri tanımalarını amaçlamaktadır.
2. Bilişim Müfredatı
· Dijital Dünyada Güvenlik Eğitimi: Kadınların dijital dünya ve internet güvenliği konularında farkındalıklarının artması amaçlanmaktadır.
3. İletişim Müfredatı
· İnternet Reklamcılığı Eğitimi: Ürünlerini sosyal medya aracılığı ile pazarlamak isteyen kadınların internet reklamcılığı konusunda becerilerinin artması amaçlanmaktadır.
· Mobil Fotoğrafçılık Eğitimi: Ürünlerini sosyal medya aracılığı ile pazarlamak isteyen kadınların mobil fotoğrafçılık konusunda becerilerinin artması amaçlanmaktadır.
4. Girişimcilik Müfredatı
Girişimcilik hakkında farkındalık eğitimleri verilmektedir.
5. Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimi
Bireylerin; toplumsal cinsiyet kavramını daha iyi anlayabilmeleri, eşitlik, ayrımcılık,toplumsal roller ev görevler gibi konularda farkındalık kazanması amaçlanmaktadır.
6. Hibe Programı ve Eğitim Kampı
Yeme & içme sektörüne yönelik çalışan girişimci kadınların işlerini geliştirebilmesine katkı sunmak ve onlara markalaşma desteği sağlanması amaçlanmaktadır. Girişim hikayelerinin ortaya çıkarılmasının yanı sıra, sürecin sonunda girişimci kadınların eğitimler yoluyla desteklenmesi amaçlanmaktadır.
7. Yeme & İçme Sektöründeki Girişimci Kadınlar İçin Dijital Pazarlama
Yeme & İçme sektöründeki girişimci kadınların, online satış platformlarını etkin bir şekilde kullanabilmeleri ve markalaşabilmeleri amacıyla dijital pazarlama ve marka yönetimi eğitimleri ile desteklenmeleri amaçlanmaktadır.


 





Adınız Soyadınız
E-Posta Adresiniz
Kullanıcının E-Posta Adresi
Gönderenin Notu
Mesajınız Gönderilmiştir
İlginiz için teşekkür ederiz
ARAMA