Table of Contents Table of Contents
Previous Page  92 / 458 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 92 / 458 Next Page
Page Background

TÜRKİYE İKLİMLENDİRME SANAYİ SEKTÖR RAPORU

2015

55

Sektördeki tüm üyeler projeciler uygulamacılar bayiler ve servislerle tanışmak, üyeleri

protokol mantığı içerisinde indekslemek, araştırıcı ve yönlendirici anketler

düzenlemek. Sektörümüzün üreticilerinin müşteri karşısında temsil eden teknik

elemanların iş güvenliği, teknik yeterlilik ve davranışları açısından belirli kalite

standartlarında hizmet verebilmesi için gerekli olan eğitim, dokümantasyon ve

standartları belirleme çalışmaları yapmaktadır

İSEDA’nın misyon ve vizyonu aşağıdaki başlıklar altında toplanmıştır:

i.

Farklı ve her kesime ulaşabilecek eğitim faaliyetlerinde bulunarak, sektörün

kalifiye eleman açığını kapamak,

ii.

Sektöre hizmet veren teknik personelin bilgi ve becerilerini geliştirmek,

iii.

Eğitim kurumları, sektör ve tüketici arasında köprü olmak,

iv.

İşini gerektiği gibi yapan ile yapmayanların ayrımını yaparak haksız rekabeti

önlemek, bu kişileri biraraya getirerek kendi iç dinamiğinde düzenli eğitimler

düzenleyerek hizmet kalitesini artırmak,

v.

Sektörün gelişimini sağlamak amacıyla dökümantasyon ve şartname

çalışmalarına katkıda bulunmak,

vi.

Başta üniversiteler olmak üzere, meslek liseleri, kamu ve özel kuruluşların

işbirliği hususunda zemin oluşturmak ortak çalışmalar üreterek sektör ile

paylaşımını sağlamak,

vii.

Eğitim alanında çalışmalarını sürdürerek bu amaca hizmet edecek firma ve

kişileri bir araya getirmek ve bünyesinde bulundurmak,

viii.

Sektöre zarar verebilecek uygulamalar karşı önlemler alınmasını sağlayacak

faaliyet ve çalışmalard

a

bulunmak,

ix.

İklimlendirme ve soğutma teknolojileri ile ilgili gelişmeyi sağlamak,

x.

Üyelerine teknik konulardaki nesnel bilgileri, sektördeki yenilikleri ve

gelişmeleri en kısa sürede ulaştırmak, edinilen bilgi ve sinerjinin sektör ile

paylaşımını sağlamak,

İSEDA’nın amaçları ise aşağıdaki başlıklar altıda toplanmıştır:

i.

Eğitimcilerin eğitimi,

ii.

Sektördeki çalışanların yaşam boyu eğitimi,

iii.

Sektöre yönelik eğitim standartları geliştirmek,