TÜRKİYE İKLİMLENDİRME SANAYİ SEKTÖR RAPORU 2015
xiii
3.5 İspanya İklimlendirme Sektörü Ticaret Verileri ..................................... 272
3.6 Almanya İklimlendirme Sektörü Ticaret Verileri ................................... 277
3.7 Tayland İklimlendirme Sektörü Ticaret Verileri .................................... 282
3.8 G. Kore İklimlendirme Sektörü Ticaret Verileri .................................... 286
BÖLÜM IV. SEKTÖRÜN GÜÇLÜ-ZAYIF YANLARI İLE FIRSAT VE
TEHDİTLER (SWOT ANALİZİ – Strateji Belgesi)......................... 292
BÖLÜM V. TÜRKİYE İKLİMLENDİRME SEKTÖRÜNÜN REKABETÇİLİK
ANALİZİ (Strateji Belgesi) ............................................................... 299
5.1 Giriş ........................................................................................................ 299
5.2 Temel Faktörler ...................................................................................... 300
5.3 Talep Koşulları ....................................................................................... 303
5.4 Kümelenme ............................................................................................. 305
5.5 Strateji, Yapı ve Rekabet ........................................................................ 307
5.6 Kamu ....................................................................................................... 309
BÖLÜM VI. İKLİMLENDİRME SEKTÖRÜ ÖNGÖRÜLERİ, HEDEFLERİ VE
STRATEJİLERİ ................................................................................ 311
6.1 Öngörüler ................................................................................................ 311
6.1.a Yazılımlar ............................................................................................ 311
6.1.a.1. WinQSB ........................................................................................... 311
6.1.a.2. SPSS ................................................................................................. 312
6.1.a.3. MINITAB ........................................................................................ 312
6.1.b Öngörü Modeli – I: Zamana göre düzeltilmiş Öngörüler .................... 312
6.1.c Öngörü Modeli – II: Nüfus ve GSYH kullanılarak düzeltilmiş
Öngörüler ............................................................................................. 317
6.1.c.1 Ticaret Hacmi Senaryo-A: GSYH Senaryo-4 ve Nüfüs Senaryo-1... 320
6.1.c.2 Ticaret Hacmi Senaryo-B: GSYH Senaryo-2 ve Nüfüs Senaryo-2 ... 324
6.1.c.3 Ticaret Hacmi Senaryo-C: GSYH Senaryo-3 ve Nüfüs Senaryo-2 329