TÜRKİYE İKLİMLENDİRME SANAYİ SEKTÖR RAPORU 2015
xiv
6.1.c.4 Ticaret Hacmi Senaryo-D: GSYH Senaryo-1 ve Nüfus Senaryo-3... 333
6.2 Hedefler (Strateji Belgesi) ...................................................................... 338
6.3 Stratejiler (Strateji Belgesi) ..................................................................... 340
BÖLÜM VII. SONUÇLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ (Strateji Belgesi) ........ 347
BÖLÜM VIII. GENEL DEĞERLENDİRME ....................................................... 357
8.A İklimlendirme Sektörünün Dünyadaki Mevcut Durumu ..................... 357
8.B İklimlendirme Sektörünün Türkiye’deki Durumu ............................... 358
8.C İstihdam Düzeyi ................................................................................... 362
BÖLÜM IX. ÖNERİLER ...................................................................................... 363
KAYNAKLAR ...................................................................................................... 367
EKLER ................................................................................................................... 370
EK-I İKLİMLENDİRME SEKTÖRÜ GTİP NUMARALARI VE ÜRÜN
TANIMLAMALARI ........................................................................... 371
EK-II İKLİMLENDİRME SEKTÖRÜ ÜRÜN LİSTESİ – ALT
SINIFLANDIRMA ............................................................................. 380
EK-III DÜNYA İKLİMLENDİRME SEKTÖRÜ TİCARET VERİLERİ
AÇISINDAN ÜLKELERİN SIRALAMASI .................................... 401
EK-IV İKLİMLENDİRME SEKTÖRÜYLE İLGİLİ YASAL
DÜZENLEMELER ........................................................................... 413
EK-V İKLİMLENDİRME SEKTÖRÜ ULUSAL MESLEK
STANDARTLARI (TASLAK) ........................................................ 422