11.01.2013 /
Toplantıda, TOBB’un hizmet kalitesinin arttırılması ve kalite sisteminin çalışma hayatındaki önemine değinen Halim Mete, hizmetlerin devamlılığı için kalite çalışmalarının gerekli olduğunun altını çizdi.
Açılış toplantısının ardından Türk Loydu Vakfı İktisadi İşletmesi denetçileri, tüm birimleri kanun, yönetmelik, mevzuat ve uluslararası sözleşmeler ile verilmiş görevler uyarınca gerçek ve tüzel kişilere verilen hizmetlerin ve faaliyetlerin işleyişi konusunda denetledi.
TOBB Kalite Yönetim Sistemi çalışmaları, verilen hizmetlerin “kalite” esasında üretildiğinin ve bu durumun sürdürüldüğünün belgelendirilmesi amacıyla, 1997 yılında başlatılmış; ilk ISO 9000 Belgesi de 1998 yılında alınmıştı.